دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت استراتژی های صنعتی-بازرگانی و جایگاه دولت -

نام محصول

مدیریت استراتژی های صنعتی-بازرگانی و جایگاه دولت


نام نویسنده

عبدالحمید شمس


نام مترجم

-

انتشارات

علمی


سال چاپ

1390


تعداد صفحه

450


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789644041747


وزن

629


پیش گفتار

-

قیمت : 12000 تومان

, "مدل‌های کسب و کار، مجموعه‌ای از مفاهیم استراتژی، بازاریابی، مالی، اقتصاد و مهندسی و مدیریت تولید و خدمات است که ترکیب و بهره‌گیری مناسب از آن‌ها، موجب کسب درآمد برای شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی می‌شود. این مدل، منطق‌محوری سازمان در ارزش‌آفرینی است که نقش و ارتباط واحدهای سازمان در تشخیص، تبیی....
, "مدل‌های کسب و کار، مجموعه‌ای از مفاهیم استراتژی، بازاریابی، مالی، اقتصاد و مهندسی و مدیریت تولید و خدمات است که ترکیب و بهره‌گیری مناسب از آن‌ها، موجب کسب درآمد برای شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی می‌شود. این مدل، منطق‌محوری سازمان در ارزش‌آفرینی است که نقش و ارتباط واحدهای سازمان در تشخیص، تبیین، طراحی، عرضه و تحقق ارزش در محصول و نیز مناسبات تجاری با مشتری را شکل می‌دهد. امروزه مدل مذکور نقش فزاینده‌ای در موفقیت سازمان در محیط رقابتی برعهده گرفته و از جایگاه ویژه‌ای در میان متغیرهای استراتژیک سازمان برخوردار شده است. نگارنده در کتاب حاضر به بحث و بررسی در زمین? ارزش مشتری و موقعیت نسبی، قیمت‌گذاری در راستای بهینه‌سازی درآمدها، منابع درآمد و بازارهای هدف، ریشه‌های مدل کسب و کار، تحلیل هزینه‌های مدل کسب و کار، مسئولیت‌های شرکت در تبادل جامعه و... پرداخته است."

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !