دسته محصول
سبد خرید 0
مقیاس سازی در تحقیقات بازاریابی -

نام محصول

مقیاس سازی در تحقیقات بازاریابی


نام نویسنده

رابرت اف دی ولیس


نام مترجم

کامبیز حیدرزاده-امین اسداللهی

انتشارات

علم


سال چاپ

1393


تعداد صفحه

274


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789642246618


وزن

386


پیش گفتار

-

قیمت : 18500 تومان

«سنجش» یکی از دغدغه‌های اصلی در قلمرو گسترده‌ای از زمینه‌های پژوهش اجتماعی است. هدف پژوهش حاضر کمک به درک درست روش‌های ساخت مقیاس‌های بومی در حوزه تحقیقات بازاریابی است. نگارنده در فصل نخست به معرفی خاستگاه و ریشه‌های تاریخی سنجش و برخی چشم‌اندازهای جدید درباره چرایی و چگونگی سنجش پرداخته و در ف....
«سنجش» یکی از دغدغه‌های اصلی در قلمرو گسترده‌ای از زمینه‌های پژوهش اجتماعی است. هدف پژوهش حاضر کمک به درک درست روش‌های ساخت مقیاس‌های بومی در حوزه تحقیقات بازاریابی است. نگارنده در فصل نخست به معرفی خاستگاه و ریشه‌های تاریخی سنجش و برخی چشم‌اندازهای جدید درباره چرایی و چگونگی سنجش پرداخته و در فصل دوم، مقدمه‌ای بر متغیر پنهان ارائه داده است. در فصل سوم به موضوع «پایایی» تأکید دارد و در فصل چهارم موضوع «روایی» یا اعتبار را مطرح می‌کند. مطالعه این اثر برای افرادی که قصد دارند آموزه‌های خود را در حوزه پژوهش بازاریابی به‌روز کنند، مفید خواهد بود.
از جمله مزایای این کتاب، بیان مطالب به شیوه ای کاربردی و آسان است. به سهم خود تمام تلاش و وسواس لازم را به کار بردیم تا در انتقال آن به خوانندگان کتاب به طور کامل این موضوع را رعایت کنیم .

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !