دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی عصبی کنکاش در مغز مصرف کننده (بازاریابی عصب پایه)

نام محصول

بازاریابی عصبی


نام نویسنده

لئون زوراویتسکی


نام مترجم

کامبیز حیدرزاده-حسین علی سلطانی

انتشارات

علم


سال چاپ

1392


تعداد صفحه

381


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789642245574


وزن

528


پیش گفتار

-

قیمت : 34500 تومان

کتاب حاضر، اثری از «پروفسور لئون زوراویکی» است که باهدف توسعه عرصه پژوهش‌هایی با احتمال ایجاد کاربردهایی است که مستقیماً با تلاش‌های تجاری جهت افزایش رضایت مشتری ارتباط دارند. کنکاش در مغز، مصرف به‌صورت احساس، زیربنای عصبی رسیدگی به خطرپذیری که باعث تعدد ترجیح‌ها و انتخاب می‌شود، پایگاه‌های عصبی....
کتاب حاضر، اثری از «پروفسور لئون زوراویکی» است که باهدف توسعه عرصه پژوهش‌هایی با احتمال ایجاد کاربردهایی است که مستقیماً با تلاش‌های تجاری جهت افزایش رضایت مشتری ارتباط دارند. کنکاش در مغز، مصرف به‌صورت احساس، زیربنای عصبی رسیدگی به خطرپذیری که باعث تعدد ترجیح‌ها و انتخاب می‌شود، پایگاه‌های عصبی برای بخش‌بندی و جایگاه سازی، استفاده از عصب‌شناسی و بیومتریک در بازاریابی مطالبی هستند که مؤلف در این کتاب به شرح و توضیح آنها پرداخته است.
این کتاب به جای تحلیل گذشته بسیاری از متون بازاریابی ، بینش های آینده نگرانه را ارائه می کند - راستای آینده که در آن مشارکت مصرف کننده و بازاریابی در جهان حقیقی از طریق مطالعه ی بیشتر و کاربردهای عصب شناسی تکامل خواهد یافت.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !