دسته محصول
سبد خرید 0
بازارپژوهی -

نام محصول

بازارپژوهی


نام نویسنده

رابین بیرن-پاتریک فورسیت


نام مترجم

مهرداد ملایی

انتشارات

دنیای اقتصاد


سال چاپ

1393


تعداد صفحه

144


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

پالتویی


شابک

9786007106501


وزن

130


پیش گفتار

-

قیمت : 8000 تومان

بازارها به همان اندازه که متاثر از اوضاع اقتصادی هستند از مد و گرایش عمومی تاثیر می‌پذیرند. مشتریان روز به روز طلبکارتر و دمدمی مزاج تر می‌شوند و وفاداری آنها به محصولات و برندها کمرنگ تر می‌شود و در نتیجه ضرورت شناخت رفتار بازار و سلایق مشتریان افزایش می‌یابد. بازارپژوهی، تکنیکی- و در واقع مجمو....
بازارها به همان اندازه که متاثر از اوضاع اقتصادی هستند از مد و گرایش عمومی تاثیر می‌پذیرند. مشتریان روز به روز طلبکارتر و دمدمی مزاج تر می‌شوند و وفاداری آنها به محصولات و برندها کمرنگ تر می‌شود و در نتیجه ضرورت شناخت رفتار بازار و سلایق مشتریان افزایش می‌یابد. بازارپژوهی، تکنیکی- و در واقع مجموعه‌ای از تکنیک ها- است که تامین اطلاعات لازم برای کمک به تصمیم‌گیری در حوزه کسب و کار را بر عهده دارد. فرآیند بازارپژوهی در همه اشکال آن، یک هدف اصلی دارد که همانا کاهش ریسک و به تبع آن افزایش احتمال موفقیت است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !