سبد خرید 0
تفاوت چرا برخی برندها دلنشین‌ترند؟

نام محصول

تفاوت


نام نویسنده

برنادت جیوا


نام مترجم

صالح سپهری فر

انتشارات

دنیای اقتصاد


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

136


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

پالتویی


شابک

9786008004073


وزن

400


پیش گفتار

-

قیمت : 8000 تومان

معرفی کتاب «تفکر مبتنی بر تفاوت» چیزی فراتر از خلاقیت است. این نوع تفکر بر مشاهده واقعیت، شناسایی و تشخیص فرصت‏ ها در واقعیت موجود و سپس دست به کار شدن بر مبنای آن استوار است. برای این کار، باید احساسات و سرخوردگی‏ هایی را که فردی دیگر در زندگی تجربه کرده یا می‏ کند درک کرد. استیو جابز به‌طو....
معرفی کتاب
«تفکر مبتنی بر تفاوت» چیزی فراتر از خلاقیت است. این نوع تفکر بر مشاهده واقعیت، شناسایی و تشخیص فرصت‏ ها در واقعیت موجود و سپس دست به کار شدن بر مبنای آن استوار است.

برای این کار، باید احساسات و سرخوردگی‏ هایی را که فردی دیگر در زندگی تجربه کرده یا می‏ کند درک کرد. استیو جابز به‌طور شهودی از این توانایی برخوردار بود. او این توانایی را داشت که خود را جای یک مشتری بالقوه گذاشته و تاثیری را که نوآوری و طراحی جدید بر زندگی مردم (و در نتیجه بازار) داشت درک کند. شما هم می‏ توانید این توانایی را در وجود خود شکوفا سازید.

از دیدگاه دنیای کسب‌و‌کار، نوآوری با متفاوت بودن برابر است. همه ما به شدت می‌کوشیم تا متفاوت باشیم و به این ترتیب در رقابت پیروز شویم. به همین دلیل است که چیزهای موجود را اصلاح کرده یا تغییراتی کوچک و بزرگ ایجاد می‌کنیم. همه ما اصلاحاتی در محصولات مختلف پدید می‌آوریم، اندکی به آن می‌افزاییم یا یک یا چند ویژگی به آن اضافه می‌کنیم و سپس به دنبال راه‌هایی برای جلب توجه دیگران به تفاوت‌های جدید هستیم تا به این ترتیب بتوانیم آنها را به خرید محصولات و خدماتمان متقاعد کنیم.

فهرست مطالب
‌بخش اول: راز موفقیت برند
فصل اول: متفاوت‌اندیشی
فصل دوم: دنیای ساخته و پرداخته بازاریابی
فصل سوم: دیگر خبری از توده‌ها نیست!
فصل چهارم: امور با اهمیت
بخش دوم: کاربرد مدل تفاوت
فصل پنجم: کاربرد مدل تفاوت
بخش سوم: جمع‌بندی
فصل ششم: تفاوت یک ایده خوب با یک ایده عالی

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید