دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت ارتباط با مشتری -

نام محصول

مدیریت ارتباط با مشتری


نام نویسنده

مریم پور آقا علیشاهی-معصومه پور آقا علیشاهی-محمد صادق افتتاحی


نام مترجم

-

انتشارات

ادبیان روز


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

168


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786008190172


وزن

500


پیش گفتار

-

قیمت : 12000 تومان

مدیریت ارتباط با مشتری بیان می‌کند که مشتریان مختلف محصولات مختلفی را می‌طلبند. مدیریت ارتباط با مشتری به سازمان‌ها و شرکت‌ها کمک می‌کند تا بفهمند کدام مشتری ارزش به دست آوردن، کدام ارزش نگه‌ داشتن، کدام مشتری استراتژیک بوده، کدام سودآور است و از کدام یک می‌توان صرف‌نظر کردو شرکت‌ها اغلب در فهم ....
مدیریت ارتباط با مشتری بیان می‌کند که مشتریان مختلف محصولات مختلفی را می‌طلبند. مدیریت ارتباط با مشتری به سازمان‌ها و شرکت‌ها کمک می‌کند تا بفهمند کدام مشتری ارزش به دست آوردن، کدام ارزش نگه‌ داشتن، کدام مشتری استراتژیک بوده، کدام سودآور است و از کدام یک می‌توان صرف‌نظر کردو شرکت‌ها اغلب در فهم مدیریت ارتباط با مشتری دچار مشکل می‌شوند. آن‌ها باید به اتخاذ استراتژی کسب و کار مشتری‌محور مبادرت کنند. در کتاب حاضر مبانی و اصول مدیریت ارتباط با مشتری تشریح شده است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !