دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی از طریق وب -

نام محصول

بازاریابی از طریق وب


نام نویسنده

جیمز میسن-پل نایت-جانیس کینگ


نام مترجم

محمد ابراهیم گوهریان

انتشارات

امیرکبیر


سال چاپ

1388


تعداد صفحه

376


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789640009062


وزن

580


پیش گفتار

-

قیمت : 5000 تومان

مجموعه‌ی غنی و 15 جلدی کتاب‌های تجارت در هزاره‌ی سوم که با نگاه به تحولات آتی ایران و جهان ترجمه و تدوین شده، سعی دارد تا با ارائه‌ی عناوین متعددی در زمینههای بازاریابی، مذاکرات تجاری، فروش، تجارت بین‌المللی، صادرات و گردشگری به حداکثر نیازهای امروز و فردای جامعه ما در نظام رو به گسترش مبادلات م....
مجموعه‌ی غنی و 15 جلدی کتاب‌های تجارت در هزاره‌ی سوم که با نگاه به تحولات آتی ایران و جهان ترجمه و تدوین شده، سعی دارد تا با ارائه‌ی عناوین متعددی در زمینههای بازاریابی، مذاکرات تجاری، فروش، تجارت بین‌المللی، صادرات و گردشگری به حداکثر نیازهای امروز و فردای جامعه ما در نظام رو به گسترش مبادلات ملی و بین‌المللی با توجه به تکنولوژی‌های پیشرفته و روزآمد پاسخ دهد.
کتاب بازاریابی از طریق وب که سرشار از نکتههای راهنما و عملی می‌باشد، به شما در موارد زیر کمک خواهد کرد:
ساخت و توسعهی سریع صفحه‌های چشمگیر «وب» با حساسیتی که نسبت به تفاوت‌های فرهنگی و تجاری دارد.
تبدیل محصول، عضویت، خدمات و سایر اقلامی که برای فروش عرضه می‌شوند به یک شبکه دینامیک و مفید.
به کارگیری برنامه‌ای خاص در زمینه‌ی بازاریابی از طریق «وب» با حساسیتی که نسبت به تفاوت‌های فرهنگی و تجاری دارد.
ایجاد برنامه‌ی تبلیغات و فروش، با استفاده از نکات ویژه در صنعت.
درک نقش فناوری‌های پیشرفته‌ی شبکه‌ای مانند JAVA و VRML.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !