دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت بازار (مدیریت بازاریابی)

نام محصول

مدیریت بازار


نام نویسنده

داود محبعلی-علی اکبر فرهنگی


نام مترجم

-

انتشارات

امیرکبیر


سال چاپ

1386


تعداد صفحه

382


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789640001967


وزن

555


پیش گفتار

-

قیمت : 2300 تومان

مدیریت بازاریابی تلاش آگاهانه ای است برای به دست آوردن نتایج مثبت در مبادله با بازارهای هدف. مدیریت بازاریابی در هر بازاری کاربرد دارد و قابل اجراست. به طور مثال یک مدیر منابع انسانی با بازار نیروی کار یا یک مدیر خرید با بازار مواد اولیه سر و کار دارند. اما به طور کلاسیک، مدیریت بازاریابی به وظا....
مدیریت بازاریابی تلاش آگاهانه ای است برای به دست آوردن نتایج مثبت در مبادله با بازارهای هدف. مدیریت بازاریابی در هر بازاری کاربرد دارد و قابل اجراست. به طور مثال یک مدیر منابع انسانی با بازار نیروی کار یا یک مدیر خرید با بازار مواد اولیه سر و کار دارند. اما به طور کلاسیک، مدیریت بازاریابی به وظایف آن دسته از کارکنان سازمان اطلاق می شود که با فروش محصولات و خدمات نهایی سر و کار دارند؛ مانند مدیر فروش، مدیر تبلیغات و فروشندگان.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !