دسته محصول
سبد خرید 0
نورومارکتینگ درک "دکمه خرید" در مغز مشتریان

نام محصول

نورومارکتینگ


نام نویسنده

کریستوفر مورین-پاتریک رونویس


نام مترجم

فاطمه دهقان-اسماعیل حسن پور

انتشارات

ملائک


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

220


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786007958094


وزن

550


پیش گفتار

-

قیمت : 12500 تومان

چگونه آخرین تحقیقات بر روی مغز می تواند به افزایش فروش ما کمک کند؟ از آنجا که افراد روزانه به طور میانگین توسط 10000 پیام تبلیغاتی فروش احاطه شده اند، فروش در حال حاضر سخت تر از همیشه است. به همین دلیل است که شما باید آنچه را علوم اعصاب کشف کرده است، یاد بگیرید تا به سرعت فروش ما و اثربخشی تان....
چگونه آخرین تحقیقات بر روی مغز می تواند به افزایش فروش ما کمک کند؟
از آنجا که افراد روزانه به طور میانگین توسط 10000 پیام تبلیغاتی فروش احاطه شده اند، فروش در حال حاضر سخت تر از همیشه است.
به همین دلیل است که شما باید آنچه را علوم اعصاب کشف کرده است، یاد بگیرید تا به سرعت فروش ما و اثربخشی تان افزایش یابد. با آشکارسازی آخرین تحقیقات مغز و شیوه انقلابی بازاریابی، نویسندگان پاتریک رنوویس و کریستوف مورین تکنیکهای بسیار مؤثری را آموزش می دهند تا به شما کمک کنند به ارائه های قدرتمند، منحصر به فرد، و به یاد ماندنی دست یابید که تأثیر شگرف و ماندگاری بر خریداران بالقوه خواهد داشت، مثلاً:
ـ 6 محرک که همیشه باعث تحریک واکنش مغز می شود
ـ 4 مرحله تنظیم محتوا و تحویل پیام شما
ـ 6 بلوک ساختمانی ایجاد پیام برای صحبت با "مغز قدیم"
ـ 7 تقویت کننده پیام مؤثر و قدرتمند برای دسترسی سریعتر به مغز قدیم نسبت به بقیه رقبا

هنگامی که شما بدانید بخش تصمیم گیرنده مغز چگونه کار می کند، به سرعت شروع به ارائه سخنرانی های فروش قانع کننده تر، معاملات نزدیک تر و ایجاد استراتژیهای بازاریابی مؤثرتر خواهید کرد، و اساساً توانایی خود را برای نفوذ در دیگران بهبود می بخشید.
این کتاب که جزء نخستین کتب در زمینه نورومارکتینگ است، به بیش از 10 زبان زنده دنیا ترجمه شده است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !