دسته محصول
سبد خرید 0
تئوری‌های مصرف مبتنی بر جامعه‌شناسی مصرف -

نام محصول

تئوری‌های مصرف مبتنی بر جامعه‌شناسی مصرف


نام نویسنده

کای ایلمونن


نام مترجم

افشین رهنما قره خان بیگلو-کامبیز حیدرزاده

انتشارات

حکیم باشی


سال چاپ

1393


تعداد صفحه

344


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786009275168


وزن

490


پیش گفتار

-

قیمت : 13000 تومان

پروفسور کای ایلمونن (Kaj Ilmonen) که از دهه‌ی 1970 از پیشگامان رشته‌ای بود که به آن «موج سوم جامعه‌شناسی مصرف» (third wave of the sociology of consumption) می‌گفت در اوج زندگی حرفه‌ای خلاقانه‌ی خود در سال 2007 بطور نابهنگام درگذشت. متأسفانه او نتوانست این شاهکار خود را به زبان انگلیسی کامل کند، ....
پروفسور کای ایلمونن (Kaj Ilmonen) که از دهه‌ی 1970 از پیشگامان رشته‌ای بود که به آن «موج سوم جامعه‌شناسی مصرف» (third wave of the sociology of consumption) می‌گفت در اوج زندگی حرفه‌ای خلاقانه‌ی خود در سال 2007 بطور نابهنگام درگذشت. متأسفانه او نتوانست این شاهکار خود را به زبان انگلیسی کامل کند، ولی توانست ویرایش فنلاندی آن را یکی دو ماه قبل از فوت خود به چاپ بسپارد. این کتاب، خلاصه‌ای از مطالعات او درباره‌ی مصرف است، لکن دیدگاههای نظری جدید او در لابلای آن گنجانده شده است.
این کتاب، نه تنها ارائه‌ی بسیار جامع و نظام‌مند از جامعه‌شناسی مصرف است؛ بلکه یک رساله‌ی اصیل در خصوص جامعه‌ی نوین مصرف‌کننده است که ما در آن زندگی می‌کنیم. او نظرات خود را در خصوص مسائل کلاسیک در نظریه‌ی جامعه‌شناختی مدرنیته، از جمله پیوند اجتماعی در حالت کلی، بازار، نظریه‌ی پول، دولت سرمایه‌دار و رابطه‌ی بین مادیت مصرف و سرشت اقتصادی و اجتماعی آن توسعه داد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !