دسته محصول
سبد خرید 0
مدل‌های کمی در تحقیقات بازاریابی -

نام محصول

مدل‌های کمی در تحقیقات بازاریابی


نام نویسنده

فیلیپ هانس فرانسیس


نام مترجم

کامبیز حیدرزاده

انتشارات

حکیم باشی


سال چاپ

1386


تعداد صفحه

312


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789649680330


وزن

430


پیش گفتار

-

قیمت : 3500 تومان

هدف این کتاب ارائه مدل های کمی و قابل اجرا است که می توان آن ها را در تحقیقات بازاریابی امروزی مورد استفاده قرار داد. با توجه به ارائه اطلاعات و داده هایی که به صورت اشکال و مثال های مختلف از آنها استفاده شده است، و همچنین افزودن کدهای برنامه نویسی خروجی های کامپیوتری برای برنامه Eviews که در نس....
هدف این کتاب ارائه مدل های کمی و قابل اجرا است که می توان آن ها را در تحقیقات بازاریابی امروزی مورد استفاده قرار داد. با توجه به ارائه اطلاعات و داده هایی که به صورت اشکال و مثال های مختلف از آنها استفاده شده است، و همچنین افزودن کدهای برنامه نویسی خروجی های کامپیوتری برای برنامه Eviews که در نسخه ۳٫۱ آن وجود نداشته است، خواننده این کتاب باید بتواند این مدل ها را به صورت عملی به کار گیرد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !