سبد خرید 0
تصمیم‌گیری اثربخش تصمیم‌گیری در محیط کار

نام محصول

تصمیم‌گیری اثربخش


نام نویسنده

رابرت هلر


نام مترجم

سعید علی میرزایی

انتشارات

سارگل


سال چاپ

1390


تعداد صفحه

70


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9789645890092


وزن

300


پیش گفتار

-

"نگارنده در فصل نخست کتاب تعریف و مفاهیم((مدل‌های تصمیم‌گیری)) را به دست می‌دهد ;سپس در فصل دوم ذیل عنوان((تصمیم‌گیری چند هدفه)) این مباحث را مطرح می‌سازد : کسب اطلاعات اولیه تصمیم‌گیری، روش‌های موجود با استفاده از کسب اطلاعات میان کنشی، روش‌هایی که تعدیلات ترجیحی برای آن‌ها به صورت ضمنی برآورد ....
"نگارنده در فصل نخست کتاب تعریف و مفاهیم((مدل‌های تصمیم‌گیری)) را به دست می‌دهد ;سپس در فصل دوم ذیل عنوان((تصمیم‌گیری چند هدفه)) این مباحث را مطرح می‌سازد : کسب اطلاعات اولیه تصمیم‌گیری، روش‌های موجود با استفاده از کسب اطلاعات میان کنشی، روش‌هایی که تعدیلات ترجیحی برای آن‌ها به صورت ضمنی برآورد می‌شود، روش‌های مربوط به کسب اطلاعات از((تصمیم‌گیری)) و نظایر آن . ((تصمیم‌گیری‌های چند شاخصه ((MADMو MADM))فازی)) یا مدل‌های چند شاخصه فازی موضوعات بعدی این کتاب هستند ."

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید