دسته محصول
سبد خرید 0
22 قانون اجتناب‌ناپذیر تبلیغات مایکل نیومن

نام محصول

22 قانون اجتناب‌ناپذیر تبلیغات


نام نویسنده

مایکل نیومن


نام مترجم

هادی شعبانی-احمد روستا

انتشارات

کلک سیمین


سال چاپ

1390


تعداد صفحه

232


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786005468212


وزن

330


پیش گفتار

-

قیمت : 11000 تومان

, "به منظور موفقیت در مبارزات تبلیغاتی، رسانه تبلیغاتی مناسب به یقین عنصری حیاتی محسوب می‌شود. موفقیت در تبلیغات موجب دست‌یابی به اهداف بازاریابی می‌شود. از جمله این اهداف می‌توان به فروش بیش‌تر، ایجاد نگرش و نظر مثبت درباره نام تجاری و ارائه آگاهی بیش‌تر درباره محصول و... اشاره کرد. رسیدن به اه....
, "به منظور موفقیت در مبارزات تبلیغاتی، رسانه تبلیغاتی مناسب به یقین عنصری حیاتی محسوب می‌شود. موفقیت در تبلیغات موجب دست‌یابی به اهداف بازاریابی می‌شود. از جمله این اهداف می‌توان به فروش بیش‌تر، ایجاد نگرش و نظر مثبت درباره نام تجاری و ارائه آگاهی بیش‌تر درباره محصول و... اشاره کرد. رسیدن به اهداف بازاریابی در واقع موفقیت نام تجاری و مدیر ناظر بر برنامه را نشان می‌دهد. در این کتاب علاوه بر ارائه پیشنهادهای مهم در زمینه‌ مبانی یک کار رسانه‌ای، موارد تاثیرگذار بر یک برنامه رسانه‌ای شرح داده شده است. همچنین نگارنده توضیح می‌دهد که تصمیم‌گیری درباره نحوه تبلیغات نام‌های تجاری چگونه می‌توند بر این برنامه تاثیرگذار باشد."

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !