دسته محصول
سبد خرید 0
پشت پرده خرید کشف محرکهای احساسی خرید

نام محصول

پشت پرده خرید


نام نویسنده

میشل هلین-لیندا گودمن


نام مترجم

میترا مهاجری-احمد روستا-یاسمین رزاقی

انتشارات

کلک سیمین


سال چاپ

1390


تعداد صفحه

288


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786005468373


وزن

305


پیش گفتار

-

قیمت : 6000 تومان

"کتاب حاضر، در برگیرنده ترجمه یکی از سخنرانی‌های «زیگ زیگلار» در موضوع ایجاد انگیزه خرید در مشتری است. زیگلار در این سخنرانی شیوه‌ها و فنونی را برای ایجاد انگیزه مطرح می‌کند که از میان آنها می‌توان به: منتقل کردن احساسات خود به مشتری، متقاعد کردن، صداقت فروشنده، جلب اعتماد مشتری، توجه به اعتراض....
"کتاب حاضر، در برگیرنده ترجمه یکی از سخنرانی‌های «زیگ زیگلار» در موضوع ایجاد انگیزه خرید در مشتری است. زیگلار در این سخنرانی شیوه‌ها و فنونی را برای ایجاد انگیزه مطرح می‌کند که از میان آنها می‌توان به: منتقل کردن احساسات خود به مشتری، متقاعد کردن، صداقت فروشنده، جلب اعتماد مشتری، توجه به اعتراضات مشتری هنگام خرید و...، اشاره کرد."

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !