دسته محصول
سبد خرید 0
بازی بازاریابی سیاسی سیاست در قرن بیست‌ویکم

نام محصول

بازی بازاریابی سیاسی


نام نویسنده

جنفیرلیز-مارشمنت


نام مترجم

رسول بابایی

انتشارات

سیته


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

252


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786005253733


وزن

383


پیش گفتار

-

قیمت : 17000 تومان

بازی بازاریابی سیاسی عوامل تأثیرگذار در بازاریابی سیاسی را مشخص می‌کند‌. نشان می‌دهد که سیاستمداران می‌توانند برای دست‌یابی به تغییر وارد این بازی شوند و نه صرفاً برای به دست آوردن آرای بیشتر، زیرا اعتبار و ارزش‌ها و چشم‌انداز همان قدر که بخشی از استراتژی برد هستند، بخشی از فلسفه‌ی فهم بازار نیز....
بازی بازاریابی سیاسی عوامل تأثیرگذار در بازاریابی سیاسی را مشخص می‌کند‌. نشان می‌دهد که سیاستمداران می‌توانند برای دست‌یابی به تغییر وارد این بازی شوند و نه صرفاً برای به دست آوردن آرای بیشتر، زیرا اعتبار و ارزش‌ها و چشم‌انداز همان قدر که بخشی از استراتژی برد هستند، بخشی از فلسفه‌ی فهم بازار نیز به شمار می‌آیند. این کتاب با ارائه‌ی ۱۰۰ مصاحبه‌ی مختلف، از تازه‌کارها گرفته تا رهبران بزرگ دنیا (مانند تونی بلر، جورج دابلیو بوش، استفان هارپر، هلن کلارک و کِوین باد) در کنار مطالب آکادمیک، ابزارهایی برای تسهیل بازارهای انتخاباتی پیچیده و غیرقابل پیش‌بینی ارائه می‌کند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !