دسته محصول
سبد خرید 0
تبلیغات (از تئوری تا عمل)

نام محصول

تبلیغات


نام نویسنده

وهاب خلیلی شجاعی-سید حمید خداداد حسینی-احمد روستا


نام مترجم

-

انتشارات

نگاه دانش


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

432


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789641572862


وزن

900


پیش گفتار

-

قیمت : 25000 تومان

در کتاب حاضر، مؤلف سعی کرده است با توجه به ملاحظات فرهنگی و قانونی کشورمان، با یک رویکرد جامع و علمی و همچنین با دید کاربردی، مجموعه‌ای از تبلیغات شرکت‌های بین‌المللی، ضوابط تولید آگهی‌های تلویزیونی در ایران، فرهنگ اصطلاحات و واژه‌های تبلیغات، برترین آدرس‌های اینترنتی با موضوعیت تبلیغات، تحلیل ت....
در کتاب حاضر، مؤلف سعی کرده است با توجه به ملاحظات فرهنگی و قانونی کشورمان، با یک رویکرد جامع و علمی و همچنین با دید کاربردی، مجموعه‌ای از تبلیغات شرکت‌های بین‌المللی، ضوابط تولید آگهی‌های تلویزیونی در ایران، فرهنگ اصطلاحات و واژه‌های تبلیغات، برترین آدرس‌های اینترنتی با موضوعیت تبلیغات، تحلیل تبلیغات محیطی و برخی پوسترهای تبلیغاتی شرکت‌های بین‌المللی و ... ارائه کند. مؤلف بیان می‌دارد که زیستن در عصر ارتباطات، گسترش دامنه نیازهای اجتماعی و تخصصی شدن فعالیت‌های خاص را می‌طلبد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !