دسته محصول
سبد خرید 0
مباحث بنیادین در بازاریابی -

نام محصول

مباحث بنیادین در بازاریابی


نام نویسنده

سعید عربلوی مقدم-سید رضا سید جوادین


نام مترجم

-

انتشارات

نگاه دانش


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

368


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789641573012


وزن

800


پیش گفتار

-

قیمت : 17000 تومان

کتاب حاضر با هدف آشنا ساختن دانشجویان، علاقه‌مندان و دست‌اندرکاران بازاریابی با متون دست‌اول و دیدگاه‌های متفکران و تأثیرگذاران برجسته این رشته نگاشته شده است. «بازاریابی چیست»، «علم بازاریابی تا کجاست»، «منطق در بازاریابی کدام است»، «آیا بازاریابی دارای اصول و تئوری‌های محکم است»، «سیر تکامل با....
کتاب حاضر با هدف آشنا ساختن دانشجویان، علاقه‌مندان و دست‌اندرکاران بازاریابی با متون دست‌اول و دیدگاه‌های متفکران و تأثیرگذاران برجسته این رشته نگاشته شده است. «بازاریابی چیست»، «علم بازاریابی تا کجاست»، «منطق در بازاریابی کدام است»، «آیا بازاریابی دارای اصول و تئوری‌های محکم است»، «سیر تکامل بازاریابی از گذشته تاکنون چگونه بوده است»، «آیا بازاریابی یک علم است»، «چه مباحثی در حوزه فلسفه دین در بازاریابی مطرح شده‌اند»، «آیا می‌توان از فلسفه بازاریابی سخن گفت» سؤالاتی هستند که در این کتاب آن‌ها پاسخ داده شده است.
بازاریابی چیست؟ قلمرو بازاریابی تا کجاست؟ منطق مسلط در بازاریابی کدام است؟ آیا بازاریابی دارای اصول و تئوریهای محکم است؟ سیر تکامل بازاریابی از گذشته تاکنون چگونه بوده است؟ آیا بازاریابی یک علم است؟ اگر بازاریابی یک علم است، چه ربط و نسبتی با سایر علوم دارد و اگر علم نیست، پس ماهیت واقعی آن چیست؟ اگر بتوان بازاریابی را به عنوان یک علم درنظر گرفت، چه پارادایمهایی در آن وجود داشته و دارند؟ چه مباحثی در حوزه فلسفه علم در بازاریابی مطرح شده اند؟ آیا می توان از فلسفه بازاریابی سخن گفت؟ جدیدترین رویکردهای مطرح در حوزه بازاریابی کدامند؟... و در نهایت آیا هر کدام از سوالات فوق پاسخ مشخص و ممنحصربه فردی دارند یا اینکه دیدگاههای مختلفی در مورد هر یک از آنها مطرح است؟

در این کتاب سعی شده است به این سوالات پاسخی مناسب و جامع داده شود.


اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !