دسته محصول
سبد خرید 0
استراتژی صعود (سه اصل تفکر استراتژیک پیشرفته)

نام محصول

استراتژی صعود


نام نویسنده

ریچ هاروارث


نام مترجم

محمد طاهر دنگ کو

انتشارات

نیازدانش


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

158


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786007724071


وزن

450


پیش گفتار

-

قیمت : 12000 تومان

پیش بودن در رقابت برای کسب و کارها ضروری است، اما رقابت در سطح فردی دشوار است. شرکتها دریافته اند که شکستهای استراتژیک ممکن است منجر به زیانهای بلندمدت و حتی فاجعه ی مالی گردد. یعنی، رهبرانی که نمی توانند استراتژیک بیاندیشند ممکن است از قافله عقب بمانند. کتاب استراتژی صعود: سه اصل تفکر استراتژیک....
پیش بودن در رقابت برای کسب و کارها ضروری است، اما رقابت در سطح فردی دشوار است. شرکتها دریافته اند که شکستهای استراتژیک ممکن است منجر به زیانهای بلندمدت و حتی فاجعه ی مالی گردد. یعنی، رهبرانی که نمی توانند استراتژیک بیاندیشند ممکن است از قافله عقب بمانند. کتاب استراتژی صعود: سه اصل تفکر استراتژیک پیشرفته، به رهبران کمک می کند با دیدی عینی تر و کلی تر در شغل خود پیش بیافتند.

ریچ هارواث مدیرعامل موسسه تفکر استراتژیک و پرمخاطب ترین نویسنده ی نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، و یو اسی ای تودی در حوزه ی استراتژی است. همچنین او مدیر ارشد و استاد دانشگاه در حوزه استراتژیک است و پیشتر در برنامه های تلویزیونهای ای بی سی، ان بی سی، و فاکس تی وی شرکت داشته است. هارواث به بیش از 50000 مدیر در سرتاسر جهان کمک کرده است که مهارتهای تفکر استراتژیک را در خود پرورش دهند. همچنین وی به صورت مستمر سخنران شماره ی 1 استراتژی و نوآوری در همایشهای کشوری بوده است.


اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !