دسته محصول
سبد خرید 0
نقش صنعت در استراتژی‌های بازاریابی پایدار -

نام محصول

نقش صنعت در استراتژی‌های بازاریابی پایدار


نام نویسنده

منا بیک پور-کامران قاسمی


نام مترجم

-

انتشارات

نیازدانش


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

110


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786007724545


وزن

350


پیش گفتار

-

قیمت : 7000 تومان

گسترش روزافزون مشکلات زیست‌محیطی و افزایش آگاهی نسبت به این مسائل در سطح جهانی باعث شده که مبحث پایداری از توجهی ویژه برخوردار شود. در این میان نقش انسان‌ها و به واسطه آن شرکت‌ها در استفاده از منابع زیست‌محیطی پررنگ‌تر شده است. از این رو، شرکت‌ها فارغ از این‌که رویکردی اقتصادی داشته باشند، توجه ....
گسترش روزافزون مشکلات زیست‌محیطی و افزایش آگاهی نسبت به این مسائل در سطح جهانی باعث شده که مبحث پایداری از توجهی ویژه برخوردار شود. در این میان نقش انسان‌ها و به واسطه آن شرکت‌ها در استفاده از منابع زیست‌محیطی پررنگ‌تر شده است. از این رو، شرکت‌ها فارغ از این‌که رویکردی اقتصادی داشته باشند، توجه ویژه‌ای به مبحث پایداری در استراتژی‌های بازاریابی خود داشته‌اند. عوامل مختلفی بر نتیجه‌بخش بودن استراتژی‌های پایدار شرکت‌ها نقش دارند. کتاب حاضر به واسطه اهمیت این عوامل، به تفصیل هریک از آن‌ها را تشریح کرده است.
فهرست:

فصل 1:مقدمه

فصل2:ادبیات تحقیق

فصل3:روش تحقیق

فصل4:تحلیل داده و نتایج حاصل

فصل 5:نتیجه گیری مفاهیم محدویت ها و مطالعات آتی

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !