دسته محصول
سبد خرید 0
روانشناسی فروش چگونه از آنچه تصویر می‌کردید بیشتر، آسان‌تر و سریع‌تر بفروشید

نام محصول

روانشناسی فروش


نام نویسنده

برایان تریسی


نام مترجم

مرجان بهرامی

انتشارات

اردیبهشت


سال چاپ

1386


تعداد صفحه

288


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9789647727877


وزن

700


پیش گفتار

-

قیمت : 18000 تومان

کتاب حاضر که از روی نوار سمینارهای نگارنده پیاده شده، در هشت فصل به جنبه‌های روان‌شناسی فروش و نیز ذکر روش‌هایی برای فروش بیش‌تر، سریع و آسان‌تر اختصاص یافته است. عناوین کتاب عبارت است از: بازی داخلی فروش، تنظیم و اجرای اهداف فروش، چرا مردم خرید می‌کنند، فروش ابداعی، کسب اطلاعات بیش‌تر، نیروی تل....
کتاب حاضر که از روی نوار سمینارهای نگارنده پیاده شده، در هشت فصل به جنبه‌های روان‌شناسی فروش و نیز ذکر روش‌هایی برای فروش بیش‌تر، سریع و آسان‌تر اختصاص یافته است. عناوین کتاب عبارت است از: بازی داخلی فروش، تنظیم و اجرای اهداف فروش، چرا مردم خرید می‌کنند، فروش ابداعی، کسب اطلاعات بیش‌تر، نیروی تلقین، مراحل فروش، 10 روش برای موفقیت در فروش. در "بازی داخلی فروش" نگارنده با توجه به اصل پاراتو در فروشندگی خاطرنشان می‌سازد که بر اساس این اصل، 20 درصد فروشندگان موفق، 80 درصد درآمد دارند و 80 درصد مابقی تنها 20 درصد درآمد دارند. وی سپس از این که هدف فرد باید رسیدن به 20درصد فروشنده‌ی موفق باشد، یاد می‌کند. وی در این بخش بر این موضوعات در خصوص فروش بیش‌تر تاکید می‌روزد: استفاده‌ی بیش‌تر از استعدادهای بالقوه‌ی خود در امر فروش، پیروی از الگوهای موفق، خودباوری در فروش، بالا بردن باور خود از سطح درآمدتان به صورت گام به گام، واقع‌بینی، و توجه به مراحلی چون جذب مشتری، برقرای ارتباط، شناسایی نیازها، ارایه‌ی کالا، پاسخ‌گویی به نیازها، معامله و قبول فروش دوباره. در بخش دوم از یادداشت، اهداف سالانه‌ی فروش در یک دفترچه و مرور آن‌ها به منزله‌ی راهی برای دست‌یابی به موفقیت در فروش سخن رفته است. در فصل سوم، اصلی‌ترین قسمت فروش یعنی توانایی تشخیص نیازهای مشتری، بازگو شده است. روش‌های ایجاد خلاقیت در فروش، موضوع فصل چهارم کتاب را تشکیل می‌دهد. در فصل پنجم مهم‌ترین قانون برای موفقیت در فروش یعنی صرف زمان بیش‌تر با مشتریان بهتر، تشریح گردیده است. عوامل ظاهری تاثیرگذار بر روی مشتری اعم از شیوه‌ی لباس پوشیدن و آراستگی ظاهر، نیز نحوه‌ی صحبت کردن در فصل ششم به عنوان عامل دیگری در موفقیت فروشنده برشمارده شده است. چگونگی انجام مراحل فروش، نیز کلیدهای موفقیت در فروش از دیگر مباحث کتاب به شمار می‌آید.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !