دسته محصول
سبد خرید 0
مجموعه‌ی پرسش‌نامه‌ای بازاریابی -

نام محصول

مجموعه‌ی پرسش‌نامه‌ای بازاریابی


نام نویسنده

سینا فخارمنش-رضا قنبرزاده میاندهی-شهریار عزیزی


نام مترجم

-

انتشارات

اشراقی-صفار


سال چاپ

1391


تعداد صفحه

560


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789643883713


وزن

1150


پیش گفتار

-

قیمت : 22000 تومان

, "درکتاب حاضر پس از بیان مطالبی درباره‌ی مفاهیم بازار و بازاریابی، وظایف بازاریابی، و اصول مدیریت بازاریابی، پاره‌ای از این مباحث مطرح گردیده است: برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی و محیط بازاریابی، بازارهای سازمانی و رفتار خرید سازمانی، استراتژی محصول، نام و نشان و بسته‌بندی، طراحی و ساخت محصول ....
, "درکتاب حاضر پس از بیان مطالبی درباره‌ی مفاهیم بازار و بازاریابی، وظایف بازاریابی، و اصول مدیریت بازاریابی، پاره‌ای از این مباحث مطرح گردیده است: برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی و محیط بازاریابی، بازارهای سازمانی و رفتار خرید سازمانی، استراتژی محصول، نام و نشان و بسته‌بندی، طراحی و ساخت محصول جدید و استراتژی‌های منحنی عمر محصول، کانال‌های توزیع و توزیع فیزیکی، و فناوری اطلاعات، اینترنت و بازاریابی."

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !