دسته محصول
سبد خرید 0
اندازه‌گیری رضایت مشتری برای دریافت ایزو 2000 : 9000

نام محصول

اندازه‌گیری رضایت مشتری


نام نویسنده

بیل سلف-جرج روکه-نایجل هیل


نام مترجم

شهریار عزیزی-مسعود جاویدانی

انتشارات

اشراقی-صفار


سال چاپ

1388


تعداد صفحه

192


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789643882594


وزن

550


پیش گفتار

-

قیمت : 3500 تومان

, "بررسی رضایت مشتریان، مهمترین گزینه برای پیش‌بینی وضعیت آینده یک شرکت در بازار رقابتی است. در این کتاب کلیه گام‌های اجرای یک چرخه نظرسنجی با زبانی ساده و قابل فهم برای عموم در ده فصل بیان شده است. هر فصل از کتاب به معرفی یکی از گام‌های این چرخه اختصاص دارد. در آغاز هر فصل مجموعه عباراتی از است....
, "بررسی رضایت مشتریان، مهمترین گزینه برای پیش‌بینی وضعیت آینده یک شرکت در بازار رقابتی است. در این کتاب کلیه گام‌های اجرای یک چرخه نظرسنجی با زبانی ساده و قابل فهم برای عموم در ده فصل بیان شده است. هر فصل از کتاب به معرفی یکی از گام‌های این چرخه اختصاص دارد. در آغاز هر فصل مجموعه عباراتی از استاندارد در خصوص آن مرحله از نظرسنجی بیان شده و در ادامه با تفسیر و بیان علمی نحوه اجرای آن مرحله و مفهوم عبارات ابتدایی شرح داده شده است. این کتاب برای کلیه صنایع، کارخانجات و بخش‌های خدماتی علاقه‌مند به دریافت استاندارد ISO 9001: 2000 مفید است."

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !