دسته محصول
سبد خرید 0
عصر سوم بازاریابی از محصول به مشتری و به روح انسانی

نام محصول

عصر سوم بازاریابی


نام نویسنده

هرماوان کارتاجایا-ایوان ستیاوان-فیلیپ کاتلر


نام مترجم

میرزا حسن حسینی-فاطمه عیدی

انتشارات

اشراقی-صفار


سال چاپ

1391


تعداد صفحه

136


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789643883621


وزن

320


پیش گفتار

-

قیمت : 5000 تومان

, "این کتاب، از سویی، راهنمایی کاربردی، برای کارشناسان، مدیران و سرمایه‌گذاران، در حوزه‌های مرتبط و از سوی دیگر، کتابی برای درک بهتر مفاهیم حوزه بازاریابی برای محققین مدیریت بازرگانی است. کتاب مشتمل بر سه بخش است. در بخش نخست به اختصار، عوامل تشکیل‌دهنده بازاریابی و نحوه تهیه و تدوین آنها توضیح ....
, "این کتاب، از سویی، راهنمایی کاربردی، برای کارشناسان، مدیران و سرمایه‌گذاران، در حوزه‌های مرتبط و از سوی دیگر، کتابی برای درک بهتر مفاهیم حوزه بازاریابی برای محققین مدیریت بازرگانی است. کتاب مشتمل بر سه بخش است. در بخش نخست به اختصار، عوامل تشکیل‌دهنده بازاریابی و نحوه تهیه و تدوین آنها توضیح داده شده است. در بخش دوم، با توجه به مطالب بخش اول، مثالی ارائه‌شده و در بخش پایانی، کاربرگ‌هایی، برای عملیاتی نمودن فرآیند تدوین طرح بازاریابی، ارائه گردیده است."

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !