دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی اسلامی بازاریابی اسلامی، عرصه‌ای گسترده از حلال و حرام

نام محصول

بازاریابی اسلامی


نام نویسنده

باکر احمد السرحان


نام مترجم

محمود حیدرزاده-مریم جابری

انتشارات

سیته


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

236


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786005253627


وزن

550


پیش گفتار

-

قیمت : 14000 تومان

امروزه جهانی‌سازی اقتصاد باعث شده آشنایی با دیدگاه‌های اسلامی درباره‌ی بازرگانی، برای درک عوامل شکل‌دهنده‌ی رفتارهای مصرف‌کنندگان مسلمان، به نیازی برای تجارت جهانی تبدیل شود. کتاب بازاریابی اسلامی که نخستین اثر منتشر شده در این زمینه است، راهنمای کاملی از الزامات مورد نیازی را ارائه می‌دهد ک....

امروزه جهانی‌سازی اقتصاد باعث شده آشنایی با دیدگاه‌های اسلامی درباره‌ی بازرگانی، برای درک عوامل شکل‌دهنده‌ی رفتارهای مصرف‌کنندگان مسلمان، به نیازی برای تجارت جهانی تبدیل شود.
کتاب بازاریابی اسلامی که نخستین اثر منتشر شده در این زمینه است، راهنمای کاملی از الزامات مورد نیازی را ارائه می‌دهد که سازمان‌ها باید هنگام مدیریت کسب‌وکار خود در بازار مسلمانان، یا هنگامی که بخشی از بازار متعلق به مسلمانان است، از آن‌ها پیروی کنند.
این کتاب با تعریف مصرف‌کننده‌ی هدفِ مسلمان، محصول اسلامی، تبلیغات پیشبردی اسلامی، شیوه‌های قیمت‌گذاری اسلامی، تبلیغات پیشبردی اسلامی، برندسازی اسلامی و دیگر مفاهیمی از این دست سعی دارد نقاط تاریک عرصه‌ی بازاریابی اسلامی را برای خوانندگان روشن کند.
کتاب بازاریابی اسلامی کتابی مذهبی نیست و مخاطبانش نه مسلمانان نسل جدید است و نه مسلمانان سنتی. این کتاب بازاریابی با این هدف نوشته شده تا شکاف ادبیات تجارت بین‌الملل را پُر کند؛ ادبیاتی که مبنای مدل کسب‌وکاری است که قریب به یک چهارم جمعیت جهان آن را به کار می‌برند: نظام اقتصاد اسلامی


اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !