دسته محصول
سبد خرید 0
حس برند اسراری که برند شما را به اوج می‌رسانند به همراه یادداشتی از فیلیپ کاتلر

نام محصول

حس برند


نام نویسنده

حسن بنانج


نام مترجم

-

انتشارات

ایده خلاقیت


سال چاپ

1393


تعداد صفحه

192


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786009374045


وزن

550


پیش گفتار

-

قیمت : 10000 تومان

«برند سازی حسی از جمله نظریه‌های جدیدی است که تحولی بنیادی در دنیای برند سازی ایجاد کرده است. امروزه در دنیای بازاریابی حتی حواس پنج‌گانه نیز در خدمت برند سازی قرار گرفته، به‌طوری‌که ادراک و احساسات مشتریان را از این طریق تحت تأثیر قرار داده و به سمت برند موردنظر خود سوق می‌دهند.» نویسنده در این....
«برند سازی حسی از جمله نظریه‌های جدیدی است که تحولی بنیادی در دنیای برند سازی ایجاد کرده است. امروزه در دنیای بازاریابی حتی حواس پنج‌گانه نیز در خدمت برند سازی قرار گرفته، به‌طوری‌که ادراک و احساسات مشتریان را از این طریق تحت تأثیر قرار داده و به سمت برند موردنظر خود سوق می‌دهند.» نویسنده در این اثر به موضوع برند سازی حسی پرداخته است. او معتقد است که ما در دنیای احساسات و عواطف زندگی می‌کنیم و برای ادامه حیات بیش از آنکه موجودی عقلانی باشیم، مخلوقی عاطفی هستیم. به عقیده او برند سازی حسی، حلقه مفقوده برند سازی است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !