فروشگاه اینترنتی انتشارات بازاریابی
کتاب چگونه از مشتریانتان مراقبت کنید چاپ پنجم
َmba به زبان ساده - چاپ پنجم
کتاب حلقه وفاداری مشتری
کتاب چرا زنان خرید می کنند (چگونه میتوان به بزرگترین بازار جهان فروخت)
کتاب چگونه در رسانه ها تبلیغ کنیم
راهنمای طراحی سازمان ها
اجرای نوآوری
هنر خدمت به مشتری
چگونه بیشتر از رقبایتان بفروشید - چاپ پنجم
پایان عصر بازاریابی سنتی
کتاب چگونه برندها در ذهن ما نفوذ می کنند؟ (ترفندهایی که شرکتها برای دستکاری ذهن ما و ترغیبمان به خرید به کار میبرند)
کتاب چگونه با کارمندان بدقلق رفتار کنیم؟ - چاپ سوم
فیزیک برند
رازهای تبلیغات - چاپ هشتم
کتاب پیروزی در مذاکره - چاپ ششم
هنر نوآوری
کتاب مهارتهای حیاتی مدیریت (هنر تحقق بخشیدن به امور) - چاپ سوم
کتاب مدیریت موفق در دوران تغییر (24 درس کارآمد برای مدیران، کارکنان، و تیمها در جریان تغییر)