کتاب 30 روز چالش برای موفقیت در کسب و کار - 30 تمرین برای 30 روز تحول
کتاب مهارت های فروش - رازهای فروش هر چیز به هرکس
کتاب قمار رشد - چراغ راهنمای کسب و کارهای جدید
کتاب با حال خوب کارکن
کتاب تو همان می شوی که می اندیشی
هدیه عیدانه فایل دانلودی کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای شخصی در کسب وکار
هدیه عیدانه فایل دانلودی کتاب 700 نکته ی کاروکسب
فروش به شرکتها و سازمانها - چاپ دوم
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران - چاپ هشتم
کتاب نورولیدرشیپ - چاپ سوم
کتاب چگونه کسب و کار کوچک خود را رشد دهیم ؟ شش مرحله برنامه ریزی شده برای به پرواز درآمدن کسب و کار شما
کتاب شما را در اینترنت می بینیم تا کار و کسب کوچک خود را با بازایابی دیجیتال بسازید
کتاب بارایابی مد - چاپ چهارم - چرا برندهای مد از بین میروند ؟ چگونه می توان آن ها را نجات داد
کتاب قهرمان و عاصی (ایجاد برندهای شگفتآور با قدرت کهنالگوها) - چاپ سوم
کتاب برند کوچینگ با کهن الگوها - ویژ مشاوران کارو کسب
کتاب خصومت در کار و کسب
کتاب مهارتهای ارتباط با مشتریان شاکی - چاپ هشتم
کتاب آرکه تایپ برندینگ : خلق برندهای معنادار با کهن الگوهای چشم انداز برند
کتاب تکنیکهای فرصت یابی در بازاریابی و فروش ( با نگرش بازار ایران ) - چاپ پنجم
کتاب تخت پروکروستس
کتاب در وسط گود
کارت بازی کهن الگوها در برند سازی
کتاب آیین برندسازی شخصی (راهنمایی مفید برای توسعهی فردی و ایجاد یک "من" جدید) - چاپ پنجم
کتاب آداب معاشرت در کار و کسب (درسهای اساسی که باید دربارهی کاروکسب و زندگی بدانید) - چاپ سوم
کتاب چم و خم استخدام - شناسایی افراد میان مایه، و مغزهای کوچک زنگ زده - چاپ نهم
کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای بازاریابی - چاپ چهارم
کتاب حس برند (برندهای قدرتمندی را از طریق حسهای لامسه، بینایی، بویایی، چشایی، و شنوایی بسازید) - چاپ پنجم
کتاب مدیریت برند شخصی بر پایه ی خود مدیریتی (برندسازی و برندداری) - چاپ ششم
کتاب ابزارهای مذاکره - چاپ پنجم
کتاب هوش عاطفی در مذاکره - چاپ دوم - راز برای برقراری روابط شگفتانگیز، کسب موفقیت شغلی، و کنترل احساسات
کتاب بازاریابی و فروش تلفنی با نگرش بازار ایران - چاپ هجدهم
کتاب 100 ایده ی برتر فروش - فروش مبتنی بر نورومارکتینگ - چاپ دوازدهم
کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج (کارآفرینان هوشمند چگونه یک ایدهی کوچک را به یک برند بزرگ تبدیل میکنند؟) - چاپ چهارم
کتاب لاومارک (آیندهی پیش روی برندها) - چاپ دوم2
کتاب قطب نمای مدیران توسعه بازار با نگرش بازار ایران - چاپ چهارم
کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای شخصی در کسب و کار - چاپ ششم
کتاب چهل گفتار پیرامون مدیریت و رهبری در کسب و کار - چاپ پنجم
کتاب مدیریت وصول مطالبات و اعتبارسنجی مشتریان - چاپ هفتم
کتاب مدل اسپین در فروش - فروش بر پایهی نیمکره چپ مغز - چاپ هفتم
کتاب نه..روانشناسی فروش و مذاکره - چاپ سوم - 40درس در زمینهی مذاکره... بر گرفته از گفتههای یک مذاکره کنندهی با تجربه
کتاب چم و خم مدیریت - چاپ دهم
کتاب راهنمای مدیران در کانال توزیع - چاپ پنجم
کتاب 100 ایده ی برتر بازاریابی - چاپ نهم
کتاب رفتار مصرف کننده - خرید،داشتن ،و بودن - چاپ پانزدهم
کتاب نقشه ی ذهن مشتری - چاپ چهارم
کتاب مباحث و موضوعات مدیریت بازاریابی - چاپ هفتم
کتاب بازاریابی دیجیتال در سال 2025
کتاب کیمیاگری - برند کاروکسب و زندگی
مشاوره مدیریت در عصر تحول دیجیتال و هوش مصنوعی
از مبتدی تا استاد فروش – مسیر موفقیت شما
۳ مدل جدید مشاوره کار و کسب: مشارکتی، مداوم و فوری
چرا رهبران باید بهترین خودشان - نه تمام وجودشان - را به محل کار بیاورند؟
سمینار بازاریابی برای مدیران
سمینار هوش کاسبی
سمینار چشم اندازاقتصادی در 5 ماهه آخر سال در فضای نا اطمینانی
"شما رئیسـید یا هوش¬مصنـوعی؟" (تصمیم¬گیری با کمک هوش مصنوعی)
دوره آموزشی مقدماتی تبلو در تحلیل داده و تحقیقات بازار
مدیریت فروش از نگاه پرویز درگی معلم بازاریابی
20 گره رایج فروش و راهکارهیا باز شدن آن
مدیریت منابع انسانی برای همه مدیران
مدیریت بازاریابی برای همه مدیران
20 اصل اساسی برای متقاعدسازی از طرف مقابل در کار و کسب