فروشگاه اینترنتی انتشارات بازاریابی
کتاب نقشه ی ذهن مشتری - چاپ چهارم
کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای مشتری نوازی - چاپ هشتم
کتاب چگونه از مشتریانتان مراقبت کنید چاپ پنجم
کتاب نجات محصول از تله تولید - چگونه مدیر محصول می تواند ارزش واقعی خلق کند؟
کتاب خصومت در کار و کسب
کتاب مهارتهای ارتباط با مشتریان شاکی - چاپ هشتم
کتاب اعتماد
کتاب ابر تعامل گرها
کتاب حلقه وفاداری مشتری
کتاب طرفداران دو آتشه (طرفداران مهم هستند، اما طرفداران دوآتشه مهمتر) - چاپ دوم
کتاب مشتری ها چگونه فکر می کنند (آنچه مشتریها نمیتوانند بگویند و آنچه رقبا نمیدانند) - چاپ سوم
کتاب اصول مدیریت تجربه مشتری (CEM) (ده اصل نهفته در ارزشمندترین تجربههای مشتریان) - چاپ دوم
کتاب کارخانه ی محتوا - از جذب مخاطب تا رشد کسبوکار - چاپ هفتم
کتاب راهنمای مدیریت خدمات مشتریان CSM
کتاب مدیریت رفتار مصرف کننده در ایران با تاکید بر سازمان های B2B و B2C
باشگاه مشتریان (از رضایت تا وفادری مشتری، یک رویکرد بازاریابی رابطهمند) - چاپ دوم
کتاب چرا زنان خرید می کنند (چگونه میتوان به بزرگترین بازار جهان فروخت)
تست مامان - بانژ
کتاب تجزیه و تحلیل بازاریابی - چاپ دوم