فروشگاه اینترنتی انتشارات بازاریابی
کتاب طرفداران دو آتشه (طرفداران مهم هستند، اما طرفداران دوآتشه مهمتر) - چاپ دوم
کتاب برنامه محتوایی یک ساعته (راهنمای انحصاری ارزش پست های وبلاگ در 60 دقیقه و ایجاد محتوای قابل فروش) - چاپ سوم
کتاب پیروزی آگاهانه (چگونه بدون تکیه بر شانس در بازار برنده شویم)
کتاب نترس باش
کتاب زیرمجموعه های تغییر دهنده ی بازی
کتاب اصول مدیریت تداوم کسب و کار
کتاب راهنمای مارکت پلیس ها
کتاب مشتریان گرسنه
نو هزینه کاهی (برآیند)
جعبه ابزار کارآفرینی-برآیند
خون نحس (دروغ هایی که استارت آپ ها می گویند)
کارآفرینی کماندویی