فروشگاه اینترنتی انتشارات بازاریابی
کتاب اصل گرایی . اصل را بچسبید و فرع را رها کنید
کتاب 10 مقاله خواندنی از هاروارد . درباره ی بازاریابی راهبردی
کتاب 10 مقاله خواندنی از هاروارد . درباره ی ضروریات مدیریت
کتاب تغییر (رخدادهای بزرگ چگونه فراگیر می شود؟)
چرایی خود را پیدا کنید
کتاب جادوی کلمه ها
کتاب مدیریت بازاریابی - تجزیه و تحلیل ، برنامه ریزی ، اجرا و کنترل - چاپ بیست و نهم
کتاب اثر مرکب - چاپ سیزدهم
کتاب درباره سرسختی ذهنی (10مقاله خواندنی از هاروارد)
کتاب فروش تنها راه بقا (اگر ایده یا محصولتان را نفروشید،کلاهتان پس معرکه است) - چاپ چهارم
کتاب کارخانه ی محتوا - از جذب مخاطب تا رشد کسبوکار - چاپ هفتم
کتاب قدرت محتوا (داستان تاثیرگذار، بازاریابی کمتر، مشتری بیشتر) - چاپ پنجم
کتاب طرح کسب و کار موفق (رازها و راهبردها)
کتاب به همین سادگی (چگونه مهم ترین کارها را آسان تر انجام بدهیم)
کاب سرسختی (قدرت اشتیاق و پشت کار)
کتاب ایگو دشمن شماست - چاپ یازدهم
کتاب حضور
کتاب تجزیه و تحلیل بازاریابی - چاپ دوم
حرفه ی چهارساله