کتاب حرکت در مه - چگونه مثل یک نویسنده فکر کنیم - چاپ سیزدهم
کتاب بازاریابی ناب - چطور با بازاریابی کمتر ، مشتریان بیشتر و سود بالاتری به دست آوریم
کتاب نقشه ی ذهن مشتری - چاپ چهارم
کتاب امنیت روانی در محیط کار .
کتاب رهبری دوآتشه - جایگزینی جسورانه برای بدترین شیوه های ( ممتاز ) کسب و کار امروز
هدیه عیدانه فایل دانلودی کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای شخصی در کسب وکار
هدیه عیدانه فایل دانلودی کتاب 700 نکته ی کاروکسب
فروش به شرکتها و سازمانها - چاپ دوم
کتاب مباحث و موضوعات مدیریت بازاریابی با نگرش بازار ایران - چاپ ششم
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران - چاپ هشتم
کتاب شما را در اینترنت می بینیم تا کار و کسب کوچک خود را با بازایابی دیجیتال بسازید
کتاب چگونه کسب و کار کوچک خود را رشد دهیم ؟ شش مرحله برنامه ریزی شده برای به پرواز درآمدن کسب و کار شما
کتاب بارایابی مد - چاپ چهارم - چرا برندهای مد از بین میروند ؟ چگونه می توان آن ها را نجات داد
کتاب قهرمان و عاصی (ایجاد برندهای شگفتآور با قدرت کهنالگوها) - چاپ سوم
کتاب برند کوچینگ با کهن الگوها - ویژ مشاوران کارو کسب
کتاب خصومت در کار و کسب
کتاب مهارتهای ارتباط با مشتریان شاکی - چاپ هشتم
کتاب آرکه تایپ برندینگ : خلق برندهای معنادار با کهن الگوهای چشم انداز برند
کتاب تکنیکهای فرصت یابی در بازاریابی و فروش ( با نگرش بازار ایران ) - چاپ پنجم
کتاب تخت پروکروستس
کتاب در وسط گود
کارت بازی کهن الگوها در برند سازی
کتاب آیین برندسازی شخصی (راهنمایی مفید برای توسعهی فردی و ایجاد یک "من" جدید) - چاپ پنجم
کتاب آداب معاشرت در کار و کسب (درسهای اساسی که باید دربارهی کاروکسب و زندگی بدانید) - چاپ سوم
کتاب چم و خم استخدام - شناسایی افراد میان مایه، و مغزهای کوچک زنگ زده - چاپ نهم
کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای بازاریابی - چاپ چهارم
کتاب حس برند (برندهای قدرتمندی را از طریق حسهای لامسه، بینایی، بویایی، چشایی، و شنوایی بسازید) - چاپ پنجم
کتاب مدیریت برند شخصی بر پایه ی خود مدیریتی (برندسازی و برندداری) - چاپ ششم
کتاب ابزارهای مذاکره - چاپ پنجم
کتاب هوش عاطفی در مذاکره - چاپ دوم - راز برای برقراری روابط شگفتانگیز، کسب موفقیت شغلی، و کنترل احساسات
کتاب بازاریابی و فروش تلفنی با نگرش بازار ایران - چاپ هجدهم
کتاب 100 ایده ی برتر فروش - فروش مبتنی بر نورومارکتینگ - چاپ دوازدهم
کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج (کارآفرینان هوشمند چگونه یک ایدهی کوچک را به یک برند بزرگ تبدیل میکنند؟) - چاپ چهارم
کتاب لاومارک (آیندهی پیش روی برندها) - چاپ دوم2
کتاب قطب نمای مدیران توسعه بازار با نگرش بازار ایران - چاپ چهارم
کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای شخصی در کسب و کار - چاپ ششم
کتاب چهل گفتار پیرامون مدیریت و رهبری در کسب و کار - چاپ پنجم
کتاب مدیریت وصول مطالبات و اعتبارسنجی مشتریان - چاپ هفتم
کتاب مدل اسپین در فروش - فروش بر پایهی نیمکره چپ مغز - چاپ هفتم
کتاب نه..روانشناسی فروش و مذاکره - چاپ سوم - 40درس در زمینهی مذاکره... بر گرفته از گفتههای یک مذاکره کنندهی با تجربه
کتاب چم و خم مدیریت - چاپ دهم
کتاب راهنمای مدیران در کانال توزیع - چاپ پنجم
کتاب مزیت انسانی
کتاب مباحث و موضوعات مدیریت بازاریابی - چاپ هفتم
کتاب بازاریابی دیجیتال در سال 2025
کتاب کیمیاگری - برند کاروکسب و زندگی
کتاب علم قصه گویی - چرا آدمی با داستان ، آدم است ، و هنر جان بخشیدن به کلمات
کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش - چاپ دوازدهم
از مبتدی تا استاد فروش – مسیر موفقیت شما
۳ مدل جدید مشاوره کار و کسب: مشارکتی، مداوم و فوری
چرا رهبران باید بهترین خودشان - نه تمام وجودشان - را به محل کار بیاورند؟
سمینار بازاریابی برای مدیران
از تیمداری تا رهبری: نگاهی به اصول منابع انسانی برای همه مدیران
سمینار هوش کاسبی
سمینار چشم اندازاقتصادی در 5 ماهه آخر سال در فضای نا اطمینانی
"شما رئیسـید یا هوش¬مصنـوعی؟" (تصمیم¬گیری با کمک هوش مصنوعی)
دوره آموزشی مقدماتی تبلو در تحلیل داده و تحقیقات بازار
مدیریت فروش از نگاه پرویز درگی معلم بازاریابی
20 گره رایج فروش و راهکارهیا باز شدن آن
مدیریت منابع انسانی برای همه مدیران
مدیریت بازاریابی برای همه مدیران
20 اصل اساسی برای متقاعدسازی از طرف مقابل در کار و کسب
مدیریت اجرا و کنترل عملیات بازاریابی و فروش