kumral bir gencim liseden yeni mezun oldum ve hemsireyim yani erkek hemsir calistigim hastanede porno acil serviste tek erkek benim ve acil serviste danisman olarak calisan bir kiz var oda seks izle 20 yaslarinda olgun buyuk goguslu yani acikcasi mukemmel bir vucuda sahip ama bu vucuttan porno izle yararlanan yogun bakimda calisan kisa boylu tipsiz bi cocuk ikisi birlikte nobetlere sex izle kaliyolar hasta odalarinda opusuyolar ellesiyolar bu beni delirtiyo o kizi porno izle sIkmek icin herseyimi verirdim inanin sana bayiliyorum dedim ve kiz hic dusunmeden tamam olur sen tatli bi cocuksun porn dedi ben kapiyi kitledim ve sevismeye basladik mobil porno kiz elini benim dalgaya ve mutlu sona ulasin o hayir dedi istemiyorum rokettube zorla yataga attim Opmeye basladim ustunu basini yirttim boynunu yalarken mobil sex izle elanin gozleri kapandi Zevke Geliyordu yavastan Ela dudaklarindan operken porn izle beni optugunu hissettimElimi amina Goturdum Onun Elini penisime erotik hikaye attimEllesmeye basladik sonra elayla soyunmaya basladik atinca sanki hersey durdu bana cunku kiz gercekten cok harika
جستجو در محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید
سبد خرید خالی است!

کتابهای مشتری مداری

 

نمایش : لیست / شبکه
نمایش
مرتب کردن بر اساس:
مشتری امروز
مشتری امروز راهنمای عملی و کاربردی برای جذب مشتری تا رسیدن به موفقیت مولف: ابوالحسن غزنوی ..
14,000تومان
هنر چانه زنی   نوشته : ریچارد ند لی بو ناشر : نسل نو اندیش ترجمه : محمد ابراهیم..
20,900تومان
مدیریت ارتباط با مشتری     نویسنده آدریان پین ..
25,900تومان
مدیریت تجربه مشتری چیست؟
مدیریت تجربه مشتری چیست؟ کاری از گروه متخصصان بازاریابی بین المللی GCCRM مترجم: نیلوفر..
5,000تومان
پذیرایی و تشریفات در سازمان ها و ادارات   ناشر: ..
14,000تومان
اصول اساسی کسب و کار (50 توصیه سودمند برای جذب و حفظ مشتری)
اصول اساسی کسب و کار (50 توصیه سودمند برای جذب و حفظ مشتری)   انتشارات ..
5,000تومان
خدمات مشتریان
خدمات مشتریان انتشارات آترا-فرهمند  مولف تونی نیوبای  شان مک مانوس ..
4,000تومان
اهمیت تکریم ارباب رجوع و مشتری در سازمان ها
اهمیت تکریم ارباب رجوع و مشتری در سازمان ها ناشر انتشارات سپاهان نویسنده:سیروس آقایار ..
6,000تومان
چگونه مشتریان خود را شگفت زده کنیم
چگونه مشتریان خود را شگفت زده کنیم در اين كتاب شما با نمونه‌هايي واقعي مواجه مي‌شويد، از ق..
9,900تومان
مدیریت ارتباط با مشتری
مديريت ارتباط با مشتری مترجمین: نورمحمد يعقوبی-حبيب الله سالار زهی-محمدصادق خاكسار-امين قره چ..
5,000تومان
طرح تکریم و جلب رضایت مراجعین و مشتریان
طرح تکریم و جلب رضایت مراجعین و مشتریان تالیف:سیروس آقا یار ناشر:سپاهان چاپ:ارغوان..
1,800تومان
ذهن مصرف کننده
ذهن مصرف کننده نویسنده:پاپ مارتینز مترجمین:دکتر احمد روستا-پرویزعلیلو چاپ اول :1393 ..
15,000تومان
مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری مولفان:دکتر محمد جعفر تارخ-مصطفی یزدانی فرد ناشر:دانشگاه صنعتی خوا..
10,000تومان
برادر ثروتمند خواهر ثروتمند
برادر ثروتمند خواهر ثروتمند نویسنده:رابرت کیوساکی-امی کیوساکی-ثریا شریفی مترجم:ثریا شر..
19,900تومان
شانس دوباره
شانس دوباره برای پولتان- برای زندگی تان و برای خودتان نویسنده:رابرت تی کیو ساکی مترجم:سما..
25,000تومان